Sunday, February 15, 2009

i Have Been Tagged by 'CikGu'

Tatkala aku sibuk2 buat laporan dan sedikit komen pasal debat NC semalam...tetiba aku terpandang kotak chatting warna oren sebelah kiri....wrote that..
namie:i have tagged u...hehe...
So...dah alang2 tu aku jawab terus la tag cikgu takut t aku terlupa n x sempat...
Hmm...mula2 kena citer skit pasal pemberi tag ini...
nak citer apa ek!!!ada sapa nak tolong????x ader..
x pa la...kenal di debat orator ump..
mula2 ingat junior sbb jarang nampak dia mock pastu selalu dok sorang2 kat belakang tapi agak tersentap time dia bagi komen sbb suara dia...faham2 sendiri ek...pastu ingat dia memng pendebat sekolah la nih dulu...
ada gaya..hahaha...
pastu baru tahu dia senior...haha oppss...then apa yang menarik pasal cikgu nih...dia seorg pendengar dan penjelas yang baik...sabar sangat terutamanya tyme bersama-sama dengan kami tyme astar....suka panggil dia cikgu sbb couple dia cikgu wanna be kat upsi...sesuai...then suka tengok dia berdebat...memang betul2 macam cikgu yang menjelaskan kat anak muridnya yang sebelum nih diowg tersalah jalan...respect giler...

1) Anda rasa anda hot??
Untuk jawab soalan ini...jika ya dia adalah org yang perasan..haha...then untuk tidak dia adalah org yg tak menghargai dirinya....kerana apa aku cakap camni???sbb padaku setiap orang Allah jadikan ada kelebihan masing2...maka jika dia menggunakan kelebihannya ke jalan yang sebaiknya maka dia dengan sendirinya akan terhot sendiri...hehe

2)Uplode gambar kegemaran???



3) Keistimewaan gambar2 ini
adalah sbb bila aku fikirkan mereka2 yang ada dalam gambar nih..
Membuatkan aku terfikir betapa kerdilnya diri ini berbanding mereka ini...
Di sinilah aku kenal erti ikatan kekeluargaan walaupun jauh dari keluarga...
Bagaimana kegigihan mereka memotivasikan aku tatkala aku tercundang...
Bagaimana hadir dalam hidup aku juga erti sahabat...
Yang perlukan kejujuran...macam2 ada...
Inilah keistimewaannya yang bukannya hanya 2 keping gambar...
4) Kali terakhir makan pizza
Tyme latihan debat astar....konvoi motosikal ke mega mall..x sangka i can do it...
5)Lagu terakhir dengar
x ada lagu terakhir sbb tyme nih tengah dengar lagu al i'tirof by Halddad Alwi..
6) Apa kamu buat selain jawab tag
Hmm...layan lagu nasyid yg menenangkan...hehe...selain tu...x buat apa2 gi sbb aku memang fokus nak update blog skang..so x fikir la plak nak buat kerja lain..
7) Selain nama kamu sendiri..apa lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu
Nama ku hanya 5 perkataan..
so majoriti panggil nama suria atau yang nak skema panggil nama suria bt mahmud...
tapi apa yg bestnya ramai yang senang nak ingat nama penuh aku...mungkin sebb nama aku pendek kot..
Keluarga panggil nama ku 'Ya'....
yang menariknya bila diowg panggil aku akan jawab balik namaku...'ya'...hehe
Anak2 buah panggil 'mak cik'
Tapi orang2 yang kira akhrab,rakan2 baik dan selalu ngan aku selalunya panggil aku 'sue'
Tapi x ada la lelaki panggil aku sue kecuali abang aku...
aku pun geli klu diowg panggil aku sue...warning keh!!
Akak2 n abg2(senior2) selalunya panggil aku adik suria
Adik2 plak panggil akak suria
Ada yang saja2 panggil sunshine..matahari...
8)Tag 5 orang
-abg azwan
-shahrul
-abg najmi
-eqa
-iqrack
9)Siapa no 1
Seorg diva debat yang disegani semua pendebat...haha...propa...
beliau adalah seorang abg yang x pernah meninggi diri..sangat2 humble...
penuh dengan sifat2 yang perihatin dan ambik berat terhadap orang lain..
suka berkongsi ilmu...teguran yg penuh kebenaran padaku la...
10)No 3 ada hubungan dengan siapa??
Dengan cikgu wanna be dari Upsi..hehehe..maaf ya cikgu....sengaja letak no 3...kiki
11)Katakan sesuatu berkenaan no 5
Iqrack nih seorang rakan matrik aku....rakan sekelas yang senyap kalau x kenal...haha
12)Bagaimana dengan no 4
Sahabat yang sangat perihatin dan faham mengenai komitmen masing2...
Thanks a lot...
13)Siapa pula no 2
Teammate tyme royal n astar....
selalu psyco aku...sbb dia aku skang dah kurang psyco...
pernah buat aku nangis giler2 depan dia...malu giler tyme tu...haha...
tapi dia antara teammate aku yang faham diri aku..

4 comments:

sH@h @nDy said...

so maknenya ak da berjaya la nak mengubah tahap psyco ko skunk...hebat gak ak ni...
haha...

Masita Md Shah said...

jgnla prsn rowly rowland!!!
hahaha

azwan bamadhaj said...

erk.....

propa sangat komen tentang abang tue....

hahahaha

sH@h @nDy said...

ye...
berjaya2...
hihi..
masitah md shah dengki la tu...