Friday, March 13, 2009

majlis penutupan pecima'09

Assalamualaikum dan salam keberkatan buat kesemua sahabat-sahabat yang dikasihi....
Nampaknya sudah agak lama aku berhenti sebentar daripada mencoret alkisah hidupku didalam blog ini.....
Namun tidak mengapa......
Hari ini merupakan hari penutupan program PECIMA'09...
Pada malam ini aku diberi mandat untuk mempengerusikan majlis......
Alhamdulillah......
Aku bersyukur aku dapat buat yang terbaik.......
seperti selalu walaupun tidak sesempurna mana......
Cuma aku agak terkilan kerana sambutan yang diberikan terhadap proram ini tidakla seperti yang diharapkan....
Agak menyedihkan sekali....
Tapi x mengapa....
Setiap perjuangan yang dimulakan pasti akan diakhiri dengan kejayaan walaupun bukan sekarang....
InsyaAllah....aku percaya....
Pada besok hari pula......
aku diberi sekali lagi kepercayaan untuk mempengerusikan lagi satu majlis sempena sambutan MaulidurRasul.....
Semoga aku mendapat keberkatan daripada-Nya untuk buat yang terbaik sempena hari yang mulia ini...
Amin....
Tunggulah perkembangan pada besok hari pula.......







0 comments: