Wednesday, July 8, 2009

dah update dah...

Assalamualaikum.....
maaf la lama tak update...bz..huhuhu...
kan masuk sem baru...
hmm..dah tahun dua dah...hai cepatnya...tapi yang bestnya...abg aku ingat aku dah tahun tiga...hahaha...dia cakap aku macam dah lama giler kat UMP...adui...maklum la aku klu cuti x la selalu sangat balik umah...
sebenarnya sem nih sangat though skit bagi aku...mencabar la...
yang pertama...aku telah dinasihati oleh seorg lectrr yg sem dua adalah tahun yg sangat though antara semua tahun...then, aku sedikit kesal akan usaha aku yang agak last minutes sem lepas...yang membuatkan aku hanya score so-so ja....tapi bukan x bersyukur...alhamdulillah...cuma x dapat buat mak aku gembira...dia dah mula risau akan aku...maaf mak...huhuhu...jadi sem nih aku lebih mendisplinkan diri aku supaya lebih berfokus atas apa yg aku lakukan...aku lebih pentingkan apa yg perlu aku dahulukan dan aku x mau buat sesuatu yg membebankan diri...nak epy sokmo...insyaAllah...
then..skang aku dok kat c15404...hmm...masa kawan2 tau aku dok sini...semua cakap dua benda...1)masalah air yg critical..2)masalah wireless....so betul la...aku x marah pun...cuma aku bersyukur sangat dengan apa yg aku dapat...sbb..klu muhasabah diri balik....dulu aku dok c1gf08...dulu hidup agak mewah sbb x yah naik tangga..masalah wireless pun x ada sangat...x jauh dari tempat kuliah...skang aku dah merasai apa yg kawan2 aku rasa dulu...CAMNA diowng datang lambat sbb agak jauh...so..inilah hikmah yang paling besar yang aku nampak....jadi kesimpulannya hidup ini macam roda..kadang2 diatas..kadang2 dibawah..bersyukur sangat...

0 comments: