Saturday, November 7, 2009

perpustakaan....



aku suka study kat dalam library...
entah la...
pada aku walaupun jauh jugak berjalan kaki....
tapi aku x kisah sbb walaupun aku letih n berpeluh melawan sinaran mentari terik....
tapi bila masuk dalam library sejuk macam kutub utara...
tapi aku tetap suka p library...
sbb bila aku rasa sikit penat mean kesusahan tu..
aku jadi makin bersemangat belajar sbb aku pk aku dah penat ke sana...takkan nak tidor kot...
mungkin sbb tu kot aku suka p sana....
then aku suka jugak tengok org study...
bukan nak usha ka apa..
tapi aura diowng study tu boleh sampai kat aku jugak....hehehe...
so minggu study week and exam...
aku akan sentiasa p library utk study...insya-Allah
skang pun baru ja balik...
saja nak coret skit2..nak hilagkan penat...hehehehe...

0 comments: