Thursday, February 4, 2010

rindu....

alhamdulillah...demam ngan batuk ngan selsema makin baik....then sepatutnya ujung minggu nih aku ada 3 test1 tinggal satu ja coz ditunda ke minggu seterusnya...alhamdulillah...sempat la aku cover study aku sbb kesihatan makin baik...aku akan berusaha bersungguh-sungguh demi mak..ayah...keluarga di kampung halaman...rinduku sudah tidak keruan utk pulang bertemu kalian..ya Allah...berikan aku sifat sabar...tinggal berapa hari ja lagi nak balik....aku x akan sia2 mereka...banyak jasa yg aku x dapat byar telah mereka gadaikan utk aku..cuma satu ja harapan mereka..iaitu ingin melihat aku berjaya dan jadi anak yg berguna...akan aku tunaikan sehabis daya yg mampu...aku nak mereka berasa bangga dengan aku Ya Allah..aku nak jadi anak yg paling solehah...paling baik....paling berbakti pada mereka....akan doakan setiap hari semoga mereka ditempatkan ke dalam syurgamu Ya Allah...amin Ya Allah...

0 comments: