Monday, September 22, 2008

DoAku MengIrINGimu...'ANiss_MIra'

Dr.Anis wanna be....sahabat sejatiku buat selama-lamanya

Jika dikata embun pagi itu suci..
Suci lagi sebuah pengorbanan dan keikhlasan,
Jika dikata pulau itu indah,
Indah lagi sebuah pertemuan,
Jika dirasa mutiara itu bernilai,
Bernilai lagi teman sejati..

Kita tidak memerlukan seseorang..
yang sempurna utk dijadikan sahabat,
Memadailah seorang teman yang membuatkan..
kita berasa sempurna apabila mengenalinya..

p/s: temanku..walaupun tahun ini aku beraya tanpa mu bersama-sama ku..aku redha kerana pemergian mu ke sana di atas tujuanmu yang baik..walaupun hatiku agak sedih kerana aku akan berpisah denganmu selama 6 tahun..lama tu!!tapi tak apa...anis baik-baik la hang jaga diri kat sana noh..confidence with urself..i know u can do it..aku akan senantiasa mendoakan kejayaanmu di sana..insyaAllah..jagalah adap2 n budaya org Melayu kat sana noh..jangan jadi seperti kacang lupakan kulit noh... im believe with u Aniss!!God knows wat de best 4 us..jangan sedih2 kat sana noh...t aku lagi sedih kat sini...huhu...belajaq elok2 kat sana..i'll alwayz remember ur advises...thanks 4 everything..SaLaM AidilfitRi..maaF zaHIr & baTin..

2 comments:

Anis said...

kat mana kawanmu ini suria??

WaFa' An NisA... said...

salam anis..nih pun anis juga..'anis raihana' tp yg tadi tu anis amira..hehe..ohh..kawan su p Republik Chezh ambik medic hari Isnin baru2 nih..x sempat nak antar dia kat eport..huhu..sedih!!pa pun thanks 4 giving a comment in my blog..pasti nih slalu la mai noh..rindu kamu!!