Monday, November 17, 2008

KoMitmEn KetiKa iNi...

Salam buat semua..pertama-tamanya di sini aku ingin meminta maaf sebab aku tak dapat mengpostkan apa2 info atau maklumat baru buat masa sekarang sebab aku sangat sibuk dengan latihan debat diraja yang akan berlangsung lebih kurang seminggu lebih dari sekarang. Jadi kesibukkan ini mengekang aku untuk menulis cereka2 baru berkaitan hidupku di dalam blog ini.....maaf buat kesemuanya. Apa pun doakan lah semoga aku dapat perform yang terbaik nanti..n selepas komitmen aku selesai.. aku berjanji akan mencoret kembali seperti biasa...InsyaAllah...

3 comments:

mascaraqueen said...

kak suria!!
hee kenal x sape ni?
ni yasmin junior seseri.
i miss u!!!! hehehe jumpa blog kak suria kat blog kak baizura

Elle said...

suria!!!!Ya Allah rindu gile ngan sue!!!congrats sebab dapat wakil g debat diraja tu~:)
hehe bagi email suria kat email kite, nak add lah at my blog..
afiqah_vartan@yahoo.com
thanx sue..jia you!!!

WaFa' An NisA... said...

salam..ya Allah..maaf sesangat sebb lambat reply mesej nih..
to yasmin:oooo...still kenai akak ek..ingatkan dah lupa kat akak..buat apa skang????lama x dengar citer sal junior akak kat...amacam la korang skang??dah tembam ka...kurus ka...entah ler...akak dah x leh bayang korang punya wajah..huhu..almaklumla lama x jumpa...hehe..jangan marah ek!!!

to peanut:aduh peanut..maaf tersasul dengan gelaran tu lagi..hehe...jangan marah ek..wah..lama juga terlost contact sama kamu!!!wat pe skang???hmmm...insyaAllah t sue antar email sue..pehal kox wat je link terus kan senang keja aku..n ko jugak..huhu..

......pa pun thanks to all of u sbb sudi jenguk2 kat blog aku nih..