Monday, December 29, 2008

CuTiku dipeNuhi denGan AktiViti Yg BerFaedaH...

Bismillahhirrahmanirrahim..dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang….
Aku kembali mencoret walaupun sebelum ini sedikit menyepi kerana aku tidak sempat untuk menulis atas beberapa kekangan tertentu…..selepas sahaja royal aku pulang ke rumah untuk menyambut hari Raya Aidiladha bersama keluarga di kampung tetapi aku hanya berkesempatan beraya hanya sehari sahaja dan keesokan harinya aku terpaksa pulang ke UMP kerana ada kem yang perlu aku sertai…kem Bpro
haha..sedikit respond ingin aku berikan,,,pada pandangan aku walaupun aku hanya pada mulanya agak acuh x acuh untuk menyertai kem tersebut namun setelah pergi…aku berasa amat gembira setelah dapat menyertai kem tersebut kerana banyak sangat ilmu2 baru yang aku x sangka dapat aku pelajari di sana…di samping ilmu kepimpinan dan bagaimana untuk menguruskan sesuatu organisasi di universiti…bagiku kem ini tidak la rugi untuk aku sertai walaupun ia telah mencuri waktu cutiku...

kami mewakili kelab orator

kak ezzah..(MPP 2009)...aku & nurza

kem ini diadakan di Dusun Eco Resort yang terletak di Bentong, Pahang…di sana juga aku dapat mengenali barisan pemimpin yang terdiri daripada pelbagai badan berorganisasi yang terdapat di UMP….


kumpln tom2 bak dengan berbesr hati mempersembhkan koir patriotik...hehe..

turut dihakimi oleh madam noorli...baik punya...

hehe..apa pun pengalaman yang aku x boleh lupakan ialah bersama-sama dengan kumpulan aku iaitu kumpulan satu@Tom2 Bak…walaupun agak kelakar bunyinya namun kumpulan kami memang sporting habis…ya..terutama sekali time kami semua ada jungle tracking..x sia2 kita menjadi group last naik namun pengalaman yang kita kutip x dapat dilupakan…terutamanya bersama pak cik petugas ‘yang siram kasut kita semua sampai basah’haha…pa pun tahniah untuk anda semua!!!Semoga kita semua dapat menjalankan tugas2 yang diberi dengan penuh dedikasi di masa hadapan…InsyaAllah..


roomate yang sempoi...d-5..hehe

aku bersama2 MT kelab kebudayaan...Kak Ainul&Abg DJ

bersama jpk kk3..

ahli2 kelab orator ump yang hadir pada hari itu....



Perjalanan aku diteruskan lagi dengan menghadiri pembukaan Asean University Game yang diadakan di Stadium Bukit Jalil..hmm..ini pertama kali aku menghadiri acara seperti itu…


ketika perasmian Sukan Universiti Asia(SUA)..di stadium bukit jalil..
namun apa yang aku ingin ucapkan…
tahniah buat pihak2 yang terbabit yang telah menjayakannya…sebelum ini aku hanya berada dirumah dan menonton di kaca televisyen..namun pada hari itu aku berada ‘life’…dengan melihat ‘mawi’ penyanyi paling terkenal dihadapan…’intan syafinaz’…’zahid’…hmm…setelah aku melihat mereka secara life baru aku faham mengapa mawi diminati ramai..
dan mengapa pula intan syafinaz mampu memberi komen yang meletup pasal vocal….hal ini kerana beliau memang mempunyai vocal yang memang aku respect…terkesima sekejap semasa beliau membuat persembahan pada malam itu…
hmm..namun itu hanya sampingan…apa yang penting…sukan kita..walaupun aku x kenal sesiapa pun yang mewakili Malaysia dalam acara sukan..namun aku ingin ucapkan selamat maju jaya…dan cubalah memberi saingan kepada negara2 yang turut bertanding..akhir sekali aku ingin berterima kasih kepada pihak terbabit kerana sudi memberi kami kesempatan untuk menghadiri dan menyertai kem Bpro 2008…

4 comments:

azwan bamadhaj said...

baguslah cuti dipenuhi dengan aktiviti berfaedah....

WaFa' An NisA... said...

alhamdulillah..hehe..mula2 x nak p tp bila dah p...hmm..ghaser baguih la plak...bertambah lg kawan2 baru(sampingan la)..hehe..;-)

Anis said...

suria,hang mai bukit jalil xhabaq kat aku.
huhu.
Uni aku dkt ja ngan situ.jalan kaki pn smpai.huhu

WaFa' An NisA... said...

ya ka..aku x tau..lagipun lepas kem terus p sana..so x teringat ka sorang kawanku nih..maap bu!!!saya ngak sengaja dong..tetiba jadi endon plak..lawak ja..ohhh..sorry sesangat...