Wednesday, January 21, 2009

HaTi keCilku TerGanggu...


Ya Allah....
ku tadah kedua-dua telapak tanganku kepadamu.....
memohon dengan penuh rasa rendah diri...
semoga Engkau kuatkanlah hati kecilku ini.....
yang semakin hari semakin berdarah dan menjadi tidak kuat....
untuk menghadapi pelbagai dugaan kecil daripadamu....

Ya Allah....
ku mohon kepadamu...
hadirkanlah seorang insan yang mampu membimbingku ke jalan mu....
yang dapat mendengar dan memahami luahan hati kecilku ini....
supaya segala beban yang terasa di hati ini dapat dikongsi bersama...
semoga segala masalah ini dapatku selesaikan bersama...
Ya Allah...
aku perlukan sokongan dan petunjuk daripadamu...
aku semakin hari menjadi semakin lemah....
tidak sekuat seperti sang suria lagi...
jadi sebelum aku betul2 lemah sehingga jatuh tersungkur...
aku amat berharap aku mendapat penawarnya...
supaya aku dapat bangun semula dan jadi kuat seperti si badang....

0 comments: