Saturday, February 7, 2009

SentuHan KalbuKu...

Assalamualaikum buat semua rakan2 dan kenalan sekalian....
Kemaafan dipinta buat semua kerana sudah lama tidak berkongsi cerita mengenai kehidupanku yag agak terbatas akibat kekangan masa...
Sejak akhir2 ini masa sangat mencemburui aku sehinggakan diri sendiri tidak mempunyai masa bersama keluarga tercinta di kampung....
Namun nasib baik adanya teknologi telefon yang masih dapat menghubungkan aku dengan mereka walaupun rasanya amat berbeza tatkala kita hanya bercakap di talian tetapi bagiku dan juga mereka ia sudah memadai....
Diri ini mengerti bahawa mereka sangat merindui anak yang satu ini walaupun mereka tidak mezahirkan secara zahir tetapi batinku dapat merasainya...
Tapi tidak mengapa...
aku amat berharap semoga pengorbananku tidak menjadi sia2...
semoga Allah merestuinya...
Apa pun sekarang blog aku sudah bertukar wajah...
Semoga penukaran ini memberi seribu aspirasi untuk aku terus mencoret...
Dan kepada rakan2 kenalan sekolah lamaku...sains seri puteri...
please comment my post coz i want ur blog address...huhu..sorry coz semuanya dah terpadam sbb new template format...


0 comments: