Thursday, January 1, 2009

MeNgimBau MeMoRi InDah tYmE FirsT DeBaT(royal 2008)..

Haha....
disebabkan minggu nih aku banyak tak ada kelas....
maka aku mengambil kesempatan ini untuk mengumpulkan gambar2 bermula masa perkampungan debat sehingga royal tempoh hari di UIA...jadi aku bingkaikan dan titipkan sehingga ia menjadi memori dan kenangan buat aku....

Inilah sifu2 yang mengajar kami sepanjang perkampungan debat...terima kasih daun keladi..tahun depan jadi la lagi....hehe..betoi kan Abg Ali..Abg Faiz..Abg Azwan..Abg Raja..???

masa nih tyme enjoy...
waktu lepas trainning kami off one day pegi main bowling kat megamall..hai dah lama dah aku x main bowling...masuk longkang jugak la..huhu..
then p TC...abg raja conduct game tyme 2..best sangat...ada jugak kat cini aku letakkan gambar tyme kiteorg pegi umah abg faiz kat sentul...dia ajar kiteorg masak spagetti...
tyme tu ada la yg digelar mak ngah..nenek..mak long..cucu..hai sweet sangat..hehe..menitis jugak la air mata aku tyme tu(pedas makan spagetti ler)..tapi sedap sangat!!

Ha...
ni lah team debat BM UMP...
2 kump junior n 2 kump senior..
apa pun tahniah buat semua...korang memang hebat!!!x semestinya kita gagal skang bermakna kita akan gagal utk the next tournament kan..

Lastly....gambaq2 nih tyme dinner madum n habis royal 2008...

the end.....

1 comments:

azwan bamadhaj said...

semoga yang terbaik untuk 2009...