Sunday, January 4, 2009

SambuNgaN SikiT..

Selepas sahaja acara tersebut selesai.....
kami pun telah bersepakat untuk singgah ke one utama sekejap...lepas sembahyang..makan2....pastu singgah dekat mph...wah2....
aku rasakan hari ini merupakan hari paling bahagia buat aku sebab aku dapat beli sebuah novel yang sudah lama aku idam2kan untuk membaca dan memiliknya sendiri akhirnya tercapai...sebenarnya ada dua buah tapi disebabkan sherry pun nak beli novel tu juga maka untuk tidak membazirkan duit kami pun beli sorang satu..
lepas habis baca kami tukar....alhamdulillah wa syukurlillah...walaupun tak dapat memiliki yang lagi satu tu namun dapat baca dulu pun jadi la....nanti kalau ada duit baru beli....insyaAllah...


ha..ni la novel yang aku cari2 tu...huhu....akhirnya dapat juga...sebelum ni kalau pergi kedai buku pasti habis..almaklum la terhangat di pasaran...hehe


yg ni aku pinjam dgn sherry...ni pun antara yang terhangat di pasaran sekarang...hmm..best juga la...kisah dia pasal kasih seorang abg terhadap seorang adik...

1 comments:

azwan bamadhaj said...

hijab sang pencipta tu kronologi yang ketiga.... yang 1st n 2nd kene baca dulu.....

huhuhhuh