Wednesday, April 29, 2009

AkhiRnya..Final Dah Habis...


Tanpa diduga dan disangka....
Walaupun dah tahu....
Tapi penantian sudah pun berakhir.....
Penantian untukku pulang ke rumahku...
Kangan rasanya hati kecilku mahu pulang ke rumah untuk bertemu keluarga tercinta....
Ya Allah selamatkanlah perjalananku nanti.....
Walau pada asalnya.....
Aku tidak dapat pulang ke rumah....
Memandangkan permohonanku untuk menjadi fasilitator MINDS'09 berjaya....
Jadi perlulah aku menghadiri kem Pra-MINDS bermula 1-4 Mei...
Ditambah pula...
Pada 2-4 Mei pula ada bengkel bagi expoconvo'09...
Adui....
Macam mana ni????semuanya clash...
Then....6-9 Mei pula ada kem debat UMP...
Jadi bila pula untuk aku balik rumah??
Jadi...
Pada minggu final exam...setelah berfikir panjang....
aku mengambil keputusan untuk menolak menghadiri bengkel dan kem tersebut..
Kerana apa???
kerana aku tidak tahan melihat kesayuan wajah ibuku yang rindu akan anaknya ini...
seperti mana aku merindui keluargaku....
maka..sebagai anak....tidak akan sesekali aku akan mementingkan diri sendiri....
Jadi tidak ada sesiapa dapat memujuk aku untuk tidak balik hanya kerana untuk menyertainya...
Keputusan hanya diantara aku dan Dia....
Dia tahu apa yang terbaik untukku...
Muktamad!!!!



2 comments:

97 said...

mari le pulang ke kampung....
hehehehe

snoopy_sue said...

waaa...
sayu jer bunyi...
wakakakaka..
nway,epy holiday...