Friday, April 24, 2009

sepetang bersama....mengukir kenangan...

nampaknya sem 2 sudah hampir sampai ke penghujungnya...
hari ini..hari JUMAAT...
sebanyak 3 buah fakulti sudah menghabiskan final exam mereka....
dan hari ini juga kebanyakan mereka sudah pun pulang ke kampung masing2...
begitu juga dengan salah seorang teman sebilikku...dia pun bakal akan pulang..
jadi pada hari ini...
aku mengambil kesempatan untuk keluar bersiar-siar di pantai Teluk Cempedak bersama mereka buat kali terakhir untuk sem ini....
sem depan aku sudah berpindah bilik dah sudah tidak bersama mereka lagi...huhuhu...
jadi.....
sepetang bersama-sama dengan teman sebilikku.....
menghabiskan sisa yang ada bersama-sama...
adalah sesuatu yang indah dan akan ku tambahkan dalam galeri kenangan buatku....

nih gambar masa bertolak...
asfa jadi driver....fahna assistant.....eja tetamu kami...dan aku...apa ek???entahla..penyibuk kot...hehehe


hai...
almaklum la bertolak dalam pukul 12.30 tghari....
selepas ja aku habis test analytical chemistry yang agak susah tu...huhuhu...
mesti la belum makan...jadi sampainya di sana...kami pun solat then makan beralaskan pepasir putih...dengan view yang menarik...lagi la best!!!


nih la roomate aku...sebenarnya kami berempat...
tapi cuma bertiga ja yang dapat bersama...
biar aku kenalkan...
yang baju hijau tu aku...hehe...
yang baju hitam tu wan nur farhana...panggil farhana....
then yang kat tengah2 tu namanya hasfaresah...panggil asfa...

kami semua nih sebenarnya pantang nampak kamera....klu suruh stop n count 1..2...3..
mesti ada ja gaya...hehehe...
apa pun..thanks to you all...
akan ku ingat segala pesanan korang terhadapku...terutamanya farhana la...
klu dia pesan...macam akak aku kat rumah...
tapi asfa ngan farhana memang akak aku pun...
mereka tua setahun dari aku...
tapi nampak seusia ja ngan aku...hehehe
so...please forgive me if i do anything wrong...
i wish a very good luck n always happy with ur life...
daaaaaaa......
lalalalala......

2 comments:

sH@h @nDy said...

ak plak xde pun kenangan terindah dengan rumate...huhu...sedih gak rasanya...

RoronoaZoro said...

suria
kenal kami lagi dak?
hehe

~rahmah husna~