Saturday, April 4, 2009

k-saintis'09

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua.....
Sempena mengangkat tema k-sainstis II pada tahun ini iaitu
Kecemerlangan Sains & Teknologi
Pemangkin Ummah....
Jadi dengan mengadaptasikan hiburan nasyid sebagai salah satu medium berdakwah...
K-saintis II pada tahun ini membawakan khas kumpulan nasyid terkenal di Malaysia iaitu kumpulan Rabbani
kepada warga UMP dan juga tetamu2 yg dijemput khas daripada luar UMP....

aku dan abg adam diberikan mandat sebagai juruhebah pada malam itu....
gambar ni masa interview utz Asri & utz Azdan...
sporting habis..tapi utz Asri x berapa sihat....

masa mereka buat persembahan....
adik2 pun diajak sama....
ada juga penonton diajak menyanyi bersama then dapat hadiah cd terbaru rabbani dan majalah asuh...nak juga..

aku dan abg adam pun bersama-sama menyanyi dengan Rabbani...
masa akhir konsert diowng

aku ngan kawan mengambil kesempatan mengambil autogaf daripada kump rabbani...
sebenarnya org yg membeli produk mereka ja yg boleh meminta autograf....
tapi disebabkan aku ni special skit...hehehe...
boleh la aku mintak atas buku ja..

2 comments:

haziatun fazi said...

mne aci......nk jugaaaaaaak...isk3

[ d.I.L.L.a ] said...

salam sahabat ku...mn nye signature dorg???