Wednesday, April 1, 2009

Pengalaman dikejar monyet dan konco-konconya.....

Tadi aku dan dua orang rakan keluar untuk renew lesen...
selepas itu, kami pergi baiki printer aku yang mengalami sedikit komplikasi...
sambil menunggu untuk siap...
jadi kami pun pergi ke Pantai Teluk Cempedak...
sambil-sambil nak makan angin di sana...tetiba...
ketua kepada monyet dan konco-konconya sudah menanti kami....
x friendly langsung..huhuhu...
aku ingat monyet2 tu baik...
masa sampai ja kami di jambatan tu...semua monyet2 tu turun dan kejar kami sampai ke tepi pantai...
sebab kami tengah makan buah masa tu...
mungkin monyet2 tu lapar sangat kot...
agak kecut perut juga la...huhuhu...lepas habis makan aku tekad
untuk harungi monyet2 itu...
hehehe...takut2 berani....tapi akhirnya kami berjaya...hehehe
alhamdulillah....


kedua-dua kami sebenarnya sama-sama suka lihat keindahan pantai.... kebiruan air laut, deruan ombak memukau hati kami sehinggakan kami sanggup harungi monyet2 yang tidak berapa senang dengan kehadiran kami...



Apa pun aku amat suka pantai.....
Ciptaan Yang Maha Esa amat terserlah di situ....
Kebesaran-Nya sungguh menakjubkan.....
MasyaAllah...

7 comments:

meL0r@an!S said...

hohohoho...nmpk ny kn...
mereka e2[munyet2] sdh lma tdk ketemu spupu2 ny..
maka dia terasa rndu gamak nyee yer...
hihihihi...
gurauan diatas hnyalah men2 licin semata2..
wawawawawawawawa

YUSRIE MOHD YAMIN said...

aku rasa monyet2 tu ingat parents diorang dtg bawak makanan kot..hahaha..

WaFa' An NisA... said...

ye la korang ni..huhuhu...tapi takut tu...bayangkan dia bawak semua adik-beradik dia jumpa kami...hahaha..nak kenalkan kat aku kot...tapi aku pula yg takut...hehehe

haziatun fazi said...

hahaha..salam..hhehe..ktawa dlu..nk ktawa je sbnaqnya...hahahahahahahahha...
huhuhuhuhu..hohohoho

meL0r@an!S said...

et0n ni TEKANAN kah?? eee.marcoot jer keja nyee...
wek!! wek!!

tekanan tekiri terdepan tertekan la!!!
uwaaaaaaaaaaaa

suezana said...

nk komen jgk...muahahaha.. suria, naszpon kne kjar skli ker??? ihihihi
pe gaya ek kowg lari???muahahahaa

jumapx said...

aq stuju dgn organik he3