Tuesday, July 28, 2009

seminggu berada di bumi tronoh...

assalamualaikum...
hmm-dah seminggu aku berada di bumi Tronoh-UTP..Perak..
ghaser cam dah agak lama aku meningalkan bumi UMP....
atas dasar mencintai alam sekitar...wah...hehehe...aku dan rakan2 yg lain pergi ke UTP....sbb ada debat ALAM SEKITAR'09...ni pertama kali aku masuk debat alam sekitar...memang lain dari debat biasa sbb dia ada debat terbuka....aku rasa agak teruja la sbb bnyak fakta2...bahasa yg puitis..dilontarkan...dulu masa royal tak la macam nih walaupun hakim DEB ada...hehehe


kat UTP...apa yg paling gempak???library dia yg macam dalam citer hary potter tu la paling best...
library dia sebenarnya berkonsepkan pelantar minyak...sbb kan petronas!!HEHEHE.then jumpa budak seseri,,,ha..nih iera...roommte aku dulu...bnyak la budak seseri kat sana...jelous gak tengok diowng,,,huhuhu...


ha!!nih team aku...tepi aisyah ada amira..usher kami...baik sangat...tQ...
kami p melawat kuala kangsar bandar diraja jugak...terkenal dengan labu sayung,,,...
tapi gambaq x bnyak sbb masa nih bateri enset n kamera habis...bleh ambik bapa keping pastu habis..huhuhu

0 comments: