Wednesday, July 8, 2009

shahrul tag-tpi aku lmbt jawab..sorry..bz!!

Sebenarnya semasa cuti aku telah di tag oleh shahrul atau shasha tapi x sempat nak reply...ha..nih la dia punya rules...
1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
cerita??..hehehe..dia nih aku jumpa kat tepi jalan ja..hehehe..tak la..aku jumpa kat kelab orator masa mula2 nak masuk debat...dia ngan aku adalah teammate waktu first tournament yg aku join...royal-08...dulu dia selalu buat aku nangis...nak tau sbb apa??sbb mulut dia macam lazer skit...hahaha....dia nih cakap straight ja....x ada bengkok2...tapi dia pun sensitive gak...aku tau..tapi sebenarnya ada hikamahnya..skang aku dah immune dah ngan dia...mean-dah x nangis dah..dah boleh caras dia balik..hahaha...terima kasih shahrul!!

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
1)selalu mengamalkan dasar jangan meninggi diri walaupun kita lebih atau kurang dari org lain sbb yakin dan percaya.,..setiap org ada kelebihan masing2 dan hidup nih macam hukum karma..
2)suka jalan2 n shopping klu ada duit-selalu kena marah ngn mak..huhuhu
3)sangat suka chocolate n mencuba makanan best...sbb tu berat aku..hmmmmm...hehehe
4)suka belajar dari kejayaan org sebagai pembakar semangat
5)sangat x reti menyanyi dan susah giler nak ingat lagu-fail
6)suka dengar org nyanyi sbb kagum dengan suara-satu kurniaan yg agung
7)nak kawan ngan semua org..semua kaum...sbb kat situ boleh tau serba sikit kehidupan diowng...
8)tembam...makin berisi..sbb berlaku pertumbuhan.hahaha
9)nak makan spageti atas flight lagi...insyaAllah..skang kan influenza A H1N1
10)nak enjoy dalam semua aspek kehidupan..

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog..tapi nak letak 7..hehe
1)adnor alhaimi-amyville-97
2)nurul aidilla
3)nur zalika zaini
4)helmi-heliumboy
5)haziatun
6)suharti
7)eqa-mocqa

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda"

3 comments:

haziatun fazi said...

salam..oit! xphmlaa..hihih..mklumlaa owg xreti tenet nih,,huhuhu..

WaFa' An NisA... said...

waalaikummussalam,,,x faham??hehehe...esok aku ajaq kat klass..hahaha

eiyka said...

ak dh ambk taq ang
thanks..