Thursday, January 15, 2009

aKu kesaL....

Astaugfirullahhalazim.....
Ya Allah ampunilah aku...
hari ini entah kenapa perasaan aku sedikit berbeza...
sebelum ini aku x peduli dengan hal yang agak remeh-temeh bagi aku...
tak tahu kenapa perasaan cemburu aku timbul sedikit demi sedikit berkenaan sesuatu yang x sepatutnya bagi aku..
Ya Allah ampunilah aku...
kenapa kAU uji aku sebegini....
aku bukannya seorang yang mudah cemburu kepada seseorang...
tapi dalam pembelajaran aku x nafikan...
namun hal ini x berkaitan dengan pembelajaran...
Ya Allah pandulah aku ke jalan asal...
jauhilah aku dari Iblis jahanam itu...
lindungilah diri ini daripada perkara2 mazmumah itu...
aku mohon seikhlas hati kepadamu...
kau tahu aku ada banyak kelemahan...
jadi aku pinta...
jangan jadikan kelemahan diriku sebagai tembok penghalang ke jalanmu....
ku rintih kepadamu....
TUHAN YANG MAHA MENGETAHUI...........

0 comments: