Wednesday, January 14, 2009

SyamSu...


syamsu.....
kerana engkau...
aku mendapat fitnah yang aku tak sangka....
kerana engkau juga la aku menjadi terpinga-pinga.....
tatkala kawan-kawan memandangku dengan seribu persoalan....
yang aku sendiri tidak memahaminya....
aduhhhhh...
apa sebenarnya yang terjadi.....
syamsu...
kerana engkau.....
aku menjadi semakin keliru....
apakah kesalahanmu....
sehingga mereka menghukummu sebegitu....
padaku kau hanyalah serupa atau sama sahaja dengan aku....
tiada bezanya dari segi maknanya batinnya....
syamsu....
apa pun yang berlaku...
aku tetap akan terus menyokongmu....
kita akan senantiasa bersama dan bersatu....
kerana hati dan perasaan kita dah menjadi satu.....
kerana itu juga la.....
matlamat kita juga satu...
hanya untuk terus bersinar dan bersatu...
syamsu...
moga Allah memberi kita keberkatan...
menurunkan inayah-Nya...
supaya hubungan kita akan terus diredhai-Nya....

0 comments: